sobota 30. augusta 2014

News


30.8.2014... čo tento na prvý pohľad možno pekný dátum znamená? o 3 dni a začne škola (na ktorú sa ja osobne veľmi teším:) a to znamená že budem zverejnovať príspevky ktoré s tým súvisia - Back To School - vačšina bloggerov už má asi tieto príspevky za sebou ale ja úprimne nemám kúpenú ani jednu vec do školy :D 
čo sa týka MCS to by sa tu malo takisto čo najskôr objaviť ... :) 
Vrátim sa k Back To School ... tieto články by mali byť prevažne DIY (do it yourself) takže nejaké vlastné obaly na zošity a pod... prípadne aj nejaké tie outfity a líčenie :)) 

Tieto posledné dni som sa vám moc nevenovala ale bola som very busy :D 
Dúfam že to čo najskôr vynahradím a samozrejme dúfam že návštevnosť tohto blogu bude stále narastať :)) 

nejaké tie súkromné fotky aby tento článok nebol taký "suchý"


niekedy mám pocit že sme na rovnakej vývojovej úrovni :D ♥


our love is stronger than anything else..sis & bro





2 komentáre:

  1. Pekné fotky :) ja mám na štastie ešte nejaký ten týždeň voľna pokiaľ pojdem do školy, ale myslím že sa tiež celkom teším :)

    OdpovedaťOdstrániť