nedeľa 23. novembra 2014

Get to know me - TAG






Zdravím! :) 
Nevedela som aký článok Vám napíšem a tak som sa rozhodla pre tag, kedže je môj blog pomerne nový tak toho o mne veľa neviete preto Get to know me :)

Meno: Mária -_-
Prezívky: Majka, Majga, Mimi... :D
Narodeniny: 25.4
Miesto narodenia: Trenčín
Znamenie: Býk
Zamestnanie: Študujem :D
Jazyky: Angličtina, Ruština, Nemčina
Farba vlasov: momentálne je to veľmi divoké, karamelovo-ryšavá :D
Dĺžka vlasov: stredne dlhé
Farba očí: zeleno-modré
Výška: 165 :(
nie, nešpúlim pery :D

Veľkosť topánok: 37 - 38
Tetovanie: zatiaľ nemám ale plánujem :)
Piercing: nie ale takisto plánujem :D

Pravák x ľavák: pravák

Najlepší kamarát/ka: Mišiatko a kamarát :)

Zadaná x nezadaná: niečo medzi :D :D 

Facebook x skype: facebook

Obľúbená činnosť: šport, spánok a niekde s kamošmi vonku :)

Kde by som chcela žiť: láka ma sever alebo západ Európy :) 

Obľúbený film: Divergencia, Bezpečný prístav a všetky možné komédie :D

Obľúbený seriál: Pretty Little Liars a klasiky ako Priatelia, Gilmorky, HIMYM a pod....:D

Obľúbený obchod: nakupovanie nepatrí medzi moje obľúbené činnosti takže nejake tie internetové obchody a keď už dôjde k nakupovaniu tak športové obchody, H&M, New Yorker, Terranova..

Obľúbená pesnička: ako ste si mohli všimnút nikde som nenapísala len jeden obľúbený film či činnost, takže aj s týmto bude problém ale momentálne : Pitbull - Fireball, Sam Smith - Latch, Tove Lo - Habits :D moje topky :)

tuto máte bonus :D sobotnajšie "ráno", čerstvo zobudená takže si vážte že som to sem vôbec pridala :D
dukla ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára