nedeľa 24. augusta 2014

Zdravím !









Prednedávnom som sa rozhodla že si vytvorím blog (znova), mala som ich už niekoľko ale ani jeden nikdy nebol podľa mojich predstáv, budem sa snažiť venovať mu čo najviac času, deliť sa s vami (asi sa budem rozprávať len sama so sebou ale nejako začať musím). Nechcem tu rozpisovať žiadne sľuby, plány alebo niečo podobné... jediné čo vám poviem je, že na tento blog budem pridávať čokoľvek čo mi práve napadne... :D
Na začiatok teda pár faktov o mne... :)



1. Moje skutočné meno nie je Mimi Mathews :D
2. Skutočné meno vám prezradiť nechcem pretože sa mi nepáči ... :D
3. Priezvisko Mathews mi vybral generátor :DDD
4. Občas veľmi náladová, ak niesom s tými správnymi ľudmi 
5. Veľmi veľký hokejový fanúšik ♥
6. Nemám obľúbený štýl hudby, speváka ani skupinu (mám svojich favoritov) 
7. Separ, Kontrafakt, Strapo
8. Beyoncé, Jessie J, Rita Ora
9. Justin Timberlake, Enrique Iglesias, John Legend
10. 50 Cent, Eminem, Wiz Khalifa
11. Little Mix, Metallica, Magic
12. Tomorrowland
13. TFIOS, Divergencia a všetky romantické klasiky
14. Dukla Trenčín, Detroit Red Wings, Jokerit Helsinki
15. Manchester United & Real Madrid 
16. Milujem hnedé oči, ananás a moju rodinu (za rodinu považujem aj moje kamarátky/kamarátov)
17. Mojim životným cieľom je byť zdravá a šťastná aby som radosť mohla rozdávať mojim najbližším
18. Holandsko, Fínsko a Anglicko ♥
19. Zaujímam sa o psychológiu a cudzie jazyky 
20. Neznášam keď mám pocit že niekoho otravujem
21. Chcem tetovanie 
22. Rada spoznávam nových ľudí :) 


Myslím žeby to aj stačilo :D Pokiaľ by ste mali nejaké otázky -> komentár! :)) odpoviem na všetko :)
PS: Na vzhľade blogu ešte stále pracujem, takže očakávajte prípadné zmeny :) 

Mimi, xx.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára