streda 17. decembra 2014

The Best of December


Moje najlepšie decembrové kozmetické produkty :)
Ospravedľnujem sa za kvalitu fotiek..:/
Sooo enjooy :))





Púder Stay Matte 


   
Tento púdrik som si jednoducho musela kúpiť, hneď ako sa mi minul môj starý (zhodou náhod ten istý:D)
004 SANDSTORM 
Cena: 3-4€

BB Cream - Rimmel London


Tento BB cream som kúpila spolu s púdrom (obrázok vyššie) za 5€, áno kúpila som si ho len kvôli výhodnej cene čo sa mi možno koniec koncov nevyplatí pretože mi moc nesedí odtieň...

Paletka odtieňov NYC



Wohoho! Asi najlepšia vec z kozmetiky ktorú som si tento mesiac kúpila! 
Odtiene sú úplne úžasné, skvelé pre dymové líčenie, naozaj od-po-rú-čam:)
815 Best of Brodway
Cena - 4-5€

Lak OH MY GEM!
Tento lak som si kúpila len kvôli tomu že sa na mňa predavačky pozerali a mne bolo naozaj trápne že si nič nekupujem tak som si kúpila aspoň tento lak :D
Myslím že bude skvelý na nejaký Christmas Nails Tutorial ;)
Cena: 0,89€ :DD

Btw:
Chceli by ste nejaký Make-up tutorial alebo nejaké nápady na články? :))

Mimi  xx.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára