streda 17. decembra 2014

Christmas TAG ♥



Ahojte! :)
Dnes som sa rozhodla pre Christmas tag, enjoy! :)

1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce? 
Fuu, ešte niesom v takej tej pravej vianočnej nálade ale kedže mám doma malého brata, ktorý mi každý deň pripomína koľko dní je do Vianoc, tak to na mňa už celkom prichádza :))):D
2. Máš adventný kalendár? 
Nie, nie. Väčšinou keď som ho mala tak som všetky čokoládky zjedla až po Vianociach, takže to nemá zmysel :D
3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Klasiky ako Sám doma, Popoluška,.. všetky vianočné rozprávky, Grinch, Disney-ovky, Rudolf.. :D :)
4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Keď som sa ako 7 ročná napchala do veľkých šiat a celá rodina sa mi smiala :D 
5. Aký je tvoj typický vianočmý deň?
Pozeráme vianočné rozprávky, pomáhame mame s varením, potom so sestrou balíme darčeky a okolo piatej alebo šiestej večer máme večeru, po večeri si otvárame darčeky ktoré nám Ježiško priniesol a pritom pozeráme Tri orišeky pre Popolušku :))
6. Čo večeriate na Vianoce?
Rodičia majú kapra a my pangasiusa so šalátom, kapustinucu a pred večerou máme oplátku s medom a cesnakom 
7. Máte nejaké vianočné tradície?
Vždy staviame stromček 23. večer, pred večerou jeme oplátku, po večeri prekrajujeme jablko... 
8. Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Ou jee, tých je riadne veľa :D
John Lennon - Happy Christmas (War is over)
Mariah Carey - All I want for Christmas is you
Wham - Last Christmas
Band Aid - Do they know it's Christmas? 
Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone
Leona Lewis - One More Sleep 
Každý deň budú vraj Vianoce
Iveta Bartošová - 3 oriešky pre Popolušku
a všetky staré klasiky :)) :D
9. Aký najelpší vianočný darček si dostala?
Neviem, teším sa z každej drobnosti, ale asi to bude nejaký darček z detstva kedy som ešte verila na Ježiška a nevedela čo dostanem :)
10. Živý alebo umelý stromček? 
Umelý, pretože živý robí neskutočný neporiadok a vyzerá krajšie :D


Mimi The Red Nosed Reindeer :D :)) ♥
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13322283/?claim=p6a3fu9rqjh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára